Sizlere Sunduğumuz Avantajlar

Bir çalışma alanının taşınması aslında bir iş modelinin, operasyonun taşınmasıdır. Tüm cihazların kurulumunda ve taşınmasında yanınızdayız.

Bilişim Teknolojileri Taşınma Hizmeti

Yeni bir ofise taşınırken pek çok farklı güçlükle karşılaşırız. Bu noktada, veri merkezlerinin taşınması da aslında çok riskli projeler haline gelmektedir. Kesintisiz ve problemsiz bir şekilde sistemlerinizde yer alan tüm pasif ve aktif donanımların taşınması ciddi bir planlama gerektirmektedir.

Doğuş bu noktada her alanı, her cihazı birer yeni proje olarak değerlendirir ve alışkanlığı olan uluslararası standart uygulamalarını yansıtır. Demontaj, paketleme, sigorta işlemleri, nakliye, taşıma sonrası montaj, test  ve devreye alma işlemlerinin sorunsuz ve en önemlisi kesintisiz yürütülmesini sağlar. Taşıma esnasında oluşacak sorunları önceden tespit ederek önlem alır.

Taşıma işlemleri için lokasyon fark etmekte midir?

Hayır, fark etmemektedir. Dilerseniz kendi binanınızda bulunan veri merkezini, yine kendi binanızda farklı bir lokasyona taşıyabiliriz, farklı bir binaya taşıyabiliriz veya profesyonel veri merkezi hizmeti veren alanlara taşıyabiliriz.

Taşıma öncesi yapılması gereken adımlar özet olarak nelerdir?

Sistemler kapatılmadan önce tüm cihazların konfigürasyonlarının yedekleri günümüz sanallaştırma ortamları kullanılarak mutlaka alınmaldır.

Sistemlerin 1 veya 2 gün kapatılıp sonrasında yeniden açılarak cihaz çalışırlığından emin olunmalıdır, böylelikle sistemde bir sorun varsa önceden tespit edilebilir.

Mutlaka planlama yapılmalıdır. Fiziksel envanter yoksa çıkarılmalı, uygulama envanteri oluşturulmalı ve cihazların birbiriyle olan ilişkisi tespit edilmelidir. Aynı zamanda, fiziksel altyapı konusundaki planlamalar göz ardı ediliyor. Bu sebeple, kablolama planı da taşıma önce oluşturulmalıdır.

Taşıma öncesinde, sigortalama işlemleri tamamlanmalıdır. Nakliye sırasında, oluşabilecek fiziksel hasarlar için koruma sağlanmalıdır. Maalesef ki bu sigorta işlemleri veri kayıplarını kapsamamaktadır.